Hej Toby
Det ser underbart ut, men det ser iscensatt och AI-genererat ut. Förlåt om jag har fel. Ett par saker: Varför tar folk inte foton med gardinerna öppna, så att det är fullt med ljus, och varför stänger de inte av TV:n?
Du beskrivs som 3 sovrum, 3,5 badrum, men i din beskrivning står det: 2 sovrum, 2,5 badrum, och du upprepar dig själv. Håll det kortare. Jag blev uttråkad ungefär halvvägs och slutade läsa.
Och en stor irriterande sak – sluta med emojierna, de är barnsliga och gör det svårt att läsa.
Jag skulle skriva om din beskrivning, ta bort upprepningarna, lyx/komfort/elegant, och rätta till motsägelsen gällande sovrummen, eftersom det står 2 sovrum men sedan står det 3 separata sovrum.
Välkommen till Eden Court Apartments, en modern, fullt möblerad lägenhet med 2 sovrum och 2,5 badrum på Nmai-Adjiriganor Road i East Legon, Accra.
Det är ett bekvämt hem utanför hemmet, perfekt för familjer, affärsresenärer och gäster som besöker Accra.
Lägenheten har:
- Vardagsrum och matplats i öppen planlösning med luftkonditionering
- Smart-TV med underhållningsappar
- Fullt utrustat modernt kök med vitvaror, kokkärl och porslin
- Gratis kaffe och basvaror till frukost
- Två bekväma sovrum med queensize-sängar, luftkonditionering, smart-TV-apparater och rena sängkläder
- Två kompletta badrum plus en praktisk gästtoalett
- Gratis parkering
- Tillgång till tvättlina på bakgården
För att göra din vistelse i Accra enklare erbjuder vi även: Hämtning från flygplatsen och privata stadsrundturer
Observera: En inledande ersättning för allmännyttiga tjänster ingår i din vistelse och täcker el, vatten, gas och bränsle till generatorn. Det kan tillkomma en extra avgift. Det finns också en reservgenerator i händelse av strömavbrott. Om du har några frågor om allmännyttiga tjänster eller användning av generatorn innan du bokar är du välkommen att ta kontakt.
Hoppas att det är till hjälp.
Lycka till och med vänliga hälsningar
Susan 🙂
Tack, Susan. Jag lät min medvärd ta hand om annonsbeskrivningarna och lämnade det därhän. Jag hade inte sett alla dessa extra formuleringar och motsägelser. Ditt svar har varit till hjälp.