God kväll,
Jag har precis fått en varning från Airbnb eftersom jag har fått ett 3-stjärnigt omdöme från en gäst. Och att jag kanske skulle ha angett osanningar i min annons.
Det vill jag genast reda ut.
Jag har tittat igenom min annons en gång till, men det som Wendeline skriver om att våningssängen är väldigt smal stämmer också, eftersom det är ett minihus och det står tydligt i beskrivningen att våningssängen är 70 cm x 200 cm. Så det borde hon ha vetat.
Hon anger att hon tyckte att det var för dyrt för vad hon fick. Det är hennes åsikt, men jag ligger i samma prisklass som andra minihus och erbjuder ett hus i perfekt skick som får beröm för sin ordning och reda och för att det är så rent.
Jag tror att damen är lite förnärmad eftersom hon inte kunde komma in i stugan tidigare än den tid som anges i min annons. Jag gav henne möjligheten, men hon ville inte betala extra för det. Hon tänkte bara inte på att jag var tvungen att få städaren att ändra sitt schema för att kunna tillmötesgå hennes önskemål.
Jag vill också nämna att den här gästen bokade boendet åt sina vuxna barn och att hon själv har en stuga tre platser längre bort på campingen. Vi är praktiskt taget grannar.
Därför beklagar jag verkligen att hon ger 3 stjärnor, men det är hennes åsikt.
Vad jag inte tycker är rättvist är att Airbnb tillrättavisar mig när det inte finns några osanningar i min annons. Allt som står där finns. Och stugan är i perfekt skick!
Därför vill jag gärna hänvisa dig till mina andra gäster som också har skrivit ett omdöme.
Jag skulle gärna vilja se ett svar från Airbnb på detta.
Jag hyr gärna ut via er och hoppas att det kommer att ske ofta.
Tack så mycket på förhand för din hjälp.
Med vänliga hälsningar
Daniëlle Sterke
Bosplekkie